Svenska hjältar

Jag sitter och tittar på Svenska Hjältar galan nu på TV4. Underbart att det finns så mycket varma fina människor i världen som faktiskt bryr sig om andra människor helt utan egen vinning förutom den värme det skänker deras hjärtan. Jag hoppas verkligen att andra människor som ser på galan får inspiration att göra en liten gärning själva för att göra välden lite lite bättre!

Heja Heja alla Svenska hjälttar!

Men fan, jag borde egentligen inte titta på sånthär för jag gråter ju som ett barn, jag e alldeles för emetionell för mitt eget bästa...





XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack tack, vad kul att du kollade på det! :)

2009-12-15 @ 20:56:40
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0