Morrn morrn!

Jag har sovit 11 timmar inatt, ELVA! Jag tror verkligen at jag behövde sova ikapp lite eftersom jag började känna mig sjuk och hade haft såndär smyghuvudvärk i ett par dagar men idag vaknade jag upp och var riktigt pigg. Glad blev jag ju också när jag tittade ut genom fönstret och konstaterade att det fortfarande var massa rimmfrost överallt och ett par minusgrader. Snäääälla snälla, jag vill ha snöööö NU!

Jag ska plugga ett par timmar nu och skicka in min text till gruppen så dom kan fördigställa vpran PP tills seminariet imorrn och sen bär det av mot GBG med Maria. Bilder från det kommer nog komma upp ikväll när jag kommer hem, om jag orkar då förstås.

Trevlig Torsdag allihop, imorrn är det helg, kom ihåg det!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0