mätt i magen...

Ååååh, det blev en lång dag på stan men med måttliga inköp. Hittade dock 2 saker jag är riktit nöjd med, en lila kofta från STOCKH LM och en kimono från Lindex. Koftan är lila och vit men det syns inte på bilden. Supermjuk och skön är den iallafall.





Vi käkade Thaimat när vi var klara och jag har nog aldrig varit så mätt, gaaah, min mage! Trodde jag skulle spricka där ett tag men det hr gått över nu som tur är haha. Hann med en vända förbi Aron också, det är så kallt ute så tyckte han skulle få lite gott han också, hästgodis med hallonsmak det är mums för små pållar det!

Nu blir det soffan med min nya kimono och mystofflorna. Ska fundera på om jag orkar göra någon slags årskrönika, vi får se...



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0