Juldagen

Det snöar helt galet mycket ute idag och jag som ska ut och köra, det lockar inte jättemycket kan jag lova men jag får väl köra i snigelfart antar jag. Trots att gårdagen var alldeles perfekt kan jag inte riktigt vara uppåt iallafall, jag är alldeles för trött och vill ha sol och bli frisk. jag måååste verkligen bli frisk snart annars kommer jag behöva gå i ide elelr något om jag ska härda ut vintern. SOL!!!

Planerna för kvällen är väldigt luddiga, jag har inte en aning om vad jag ska göra eller vad jag vill göra för den delen heller, är det någon som har förslag så dela gärna med er för jag är helt lost. Kanske bara blir en lugn hemmakväll that's new!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0