Julafton i bilder 2009


Första stoppet var hemma hos pappa med ett traditionellt julbord och massa pepparkakor och kaffe


Granen hemma hos pappa


Gran Nr: 2 hos mamma


Jag och Asta matchar varandra med röda rosetter


Asta öppnar sina egna paket, duktig vovve!


Tomte som vanligt


Asta är väldigt intresserad av allas paket, tyvärr är det inte hundgodis i allas...


Mamma fick en pyjamas av mig


Nu blir det snart läggdags här hos mig men jag ska sätta mig och titta lite på mina julklappar igen, fick bl.a en sparesa till Malta och lite trevliga kroppsvårdsprodukter ska sniffa lite på dom och drömma mig bort till varmare länder. Jag vill åka NU NU NU!

God Jul till er allesammans än en gång och jag hoppas ni har haft en trevlig tillsammans med era favoriter!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt det ser ut!

2009-12-25 @ 01:52:33
URL: http://damoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0