Hilarious

Hehehe, jag garvar ihjäl mig! Jag är en snabbis hemma hos pappa och river i föråd här, måste hitta min längdåningspjäxor men samtidigt som jag letade efter dom hittade jag en CD med massa massa bilder från en plåtning jag gjorde för över 2 år sedan. En av bilderna beskriver verkligen hur hela den dagen var, hilarious!



Jag har stått i typ en timme och försökt hålla mig för skratt, fotografen sa så vrickade saker hela tiden så jag fick anstränga mig för att inte börja asgarva och denna bilden är tagen sekunden innan det brister för mig och jag garvar så jag inte får någon luft.

Förövrigt hittade jag mina pjäxor så imorrn om vädret tillåter blir det längdåkning för lilla mig. Alltså med andra ord, Bambi is on the f*cking ice!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0