Hemmakväll

Det blev en juldag hemma i stillhet i soffan. Riktigt skön faktiskt för jag hade ingen som helst lust att gå ut och vad ska det då tjäna till? Först blev det Narnia, häxan och lejonet och sen en film om King Arthur. jag är en sucker för äventyrsfilmer med alldeles för mycket romantik i.

Vad som är bra när man får lite tid hemma är att man får tid att tänka så nu är nyårsplanerna klara. Det kommer bli ett väldigt udda firande men jag tror att det kommer bli hur bra som helst hihi. Kvällen ska iallafall avslutas på traditionellt vis med fyrverkerier så lite ordning på torpet blir det.

Nu ska jag skutta isäng alldeles strax, saknar att inte ha vovven här men hon e ute hos mamma, får ta henne en dag snart!





XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0