Gbg for a day

Väldig trevlig eftermiddag och kväll. Maria och jag åkte ner till Göteborg för att gå på en invigning av ett wellness center på avenyn. Snittar o skumpa är ju aldrig fel men vi skyndade oss att boka det som skulle bokas och sen sprang vi vidare för annars riskerade de andra gästerna att bli utan snittar för vi var sjukt hungriga.



Vi tog oss till underbara Jul på Liseberg. det ör alltid lika mysigt där även om det vvar väldigt kallt så funkade det ganska bra. Massa ljus och lite folk, perfekt:)






Jag och Maria var dränkta på alla bilder så ni slipper se oss:)


Mums...


Såhär glad blir man om man vinner en stjärnvinst och inser att man inte behöver köpa nåååågot julgodis alls:)


Nästan hemma börjar det snöa också, kan det bli bättre??? Jag är nu officiellt GLAD!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den där får du allt ta och bjuda på till jul tycker jag!!!!! Borde räcka till oss allihopa :)

2009-12-04 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0