Flygande kaniner

När man vaknade idag var det massa mer snö än när jag gick och la mig igår, wiiie, jag tror faktiskt man kan vara ganska så säker på en vit jul nu, iallafall här omkring. Hur ser det ut i resten av landet? Massa snö???

Klockan 9 blev jag väckt av att det kom en kanin flygandes genom luften, Asta hade vaknat och hade tråkigt så då brukar hon kasta leksaker på mig tills jag vaknar.


Kolla på dörren bakom Asta, ser ut som om det hänger en människa där haha får nog dra av sockorna på ridbyxorna nästa gång!

Enda sättet att få det lilla monstret att sluta hoppa o skutta på mig i sängen är att ge henne frukost så ostmackor till mig och Läckökorv till henne. Men nu är det hög tid att gå ut och leka i snön så jag får lägga upp julkalendern sen...idag är den dan före dopparedagen hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0