Årskrönika 2009

2009 har varit ett...hmm, ja vad har det varit egentligen, ett bra år? ett dåligt år? ett annorlunda? Näää, jag vet faktiskt inte egentligen hur man ska säga men jag har under ett par timmar kollat igenom alla bilder jag tagit under året vilket är ett par tusen och sållat mellan dom för att få fram lite av varje av året som gått...


Året startas med en roadtrip med Maria till värlmand, katter var ett inslag


Jag och Malin fyller 22


Sandra börjar hänga med oss igen, wiie


En klockren kväll i stockholm, kvällen efter Bingos ännu mer klockrena fest som det tyvärr saknas bilder från:(


Cafét


Så kom våren


Årets första bad på svalnäs inföll i april


Barnvakt åt freja


Mamma fyllde år detta firades ute i stugan


Plask vid framnäs


Så kom sommaren och midsommar...


...och den avslutades i källby, midsommar alltså inte sommaren


Mormor fyllde 85 och jag kidnappade henne och åkte till Selma spa i Sunne en helg


Stochampionatet, en av det absolut bästa kvällarna på året av många anledningar!


The job...


The outfit...


Ett regnigt diggilo sett från 1600-talet


"hemliga stranden"


Skrållan flyttades till prästegården i råda


Sanna fyllde 25


Jag och mamma hade en underbar dag på skansen som jag sen ska glömma


Jag började på denna skolan...Högskolan i väst


Och fick denna bötern typ så fort jag började...j'vla parkering!


Landet jag gjorde på våren skulle skördas på jordgubbar och ALLA hjälpte till


AKF hittade en järnväg i en gubbes trädgård, förbryllar mig fortfarande


Många underbara dagar i skogen på höstkanten


Sen kom Aron in i mitt liv...


Och jag fick för mig att jag var väldigt smutsig invändigt


Detta ledde till mer hemlagad mat, Maria är så snabb i köket så hon knappt syns men laga-mat-hemma-trenden försvann lika fort som den kom, typ:)


En annan trend som kom tillbaka var djurmönstrat, heja heja!


Joker blev uppköpt av Cherry och vi vet ju alla hur det gick!


Sen kom hösten och man fick börja ha päls igen och detta året var det fint att bära fusk!


Årets första julmarknad i hällekis, denna skulle sedan följas av ett antal.


Sen kom Halloween och jag var en docka, det läskigaste jag vet men inte ens Ellen var rädd för mig


Roadtrip


Galen kväll på Cafét men denna gången va Lisette o Micha med mig o Maria


Choo vad det var ös på H&M ett tag


Jag var med i Tv och vann en tävlig som gjorde att jag fick ett superbra träningskort och fick träffa Blondinbella, ni dömmer själva vad som var det riktiga priset...


Sen fyllde tant Nr 2 år, Lisa 90 år!


Aron var tomte på Lucia


Maria och jag var på jul på Liseberg, stjärnvinsten kommer ni ihåg!


Drygt 4 år som croupier knyts ihop med julfest en sista gång...men vem vet, jag kanske kommer tillbaka med nya friska tag, vå får se:)


Sen kom julen även om den inte var som vanligt för vi var en familjemedlem kort...


Nu är det bara Nyår kvar på detta året sen är cirkeln sluten. Det har hänt lite av varje under året, vissa tråkiga saker och andra helt underbara. Nu är det bara att vänta tills nästa år och se vad det har att tillföra, jag känner på mig att det komemr hända stora saker, jag har massa massa projekt som står i startgroparna och allt som saknas nu är lite tid så snart smäller det.

Until next year... Lots of love from me!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0