bussupdate


Sittern på bussen påväg hem från skolan nu och bussföraren lyssnar på 70 tals rock hehe, väldigt högt också, mycket trevligt, bättre än p1 och p2 som brukar vara standard på sånnahär bussar mitt på dagen!

Det blev en superkort fag i skolan idag. Vi hade bara en föreläsning om terrorism och sen hade vi utdelning av litre betyg. Jag fick ett B på min hemtenta jag gjorde förra veckan i politik och jag som trodde jag skulle knappt bli godkänd men tji fick jag för det, återigen bevisar jag mig vara smart, deee ni:) Ska bara börja tro på min egen förmåga nu också så ska detta nog bli bra. Tills på fredag ska jag förbereda en egen föreläsning om massförstörelsevapen, kan bli intressant. Hoppas jag får bra betyg på den också men egentligen spelar det ingen roll för jag har ändå ett B i slutbetyg säkrat i denna kursen.

Om någon timme eller så får ni kika in igen för då ligger årets första lucka uppe här, don't miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0