2 ärenden

Jag har ett litet problem jag vill ta upp med eder alla... kolla på bilden och läs ordentligt vad det står.



Max 2 köp per person...det tolkar jag som om man får köpa must 2 gånger vilket i sig är väldigt märkligt. Detta är givetvis en felformulering men det gjorde mig lite förbryllad ändå, dom kan ju va såpass korkade att dom faktiskt skriver sådär så jag frågade för säkerhets skull. Till min stora förvåning möts jag av ett riktigt drygt svar, fy skäms på Hjertbergs! Att en kund frågar om det är 2 st man får köpa eller 2 gånger är väl en fråga som inte är direkt märklig vid den formuleringen men det tyckte visst den lilla damen i affären. Hur som helst köpte jag mina 2 flaskor och insåg att det var mina sista flaskor must för detta året..lr ja, fram till påsk iallafall. Förresten, ransonera must borde vara bestraffbart!!!

En annan märklig sak observerade jag när jag var ute vid stugan förut och hämtade Asta. Kolla på hur snön hänger ner över kanten, den lär nog inte se likadan ut imorrn om tövädret fortsätter.



Dedär kallar jag överhäng, det komemr nog braka ner från ladugården inatt!



XOXO

Kommentarer
Postat av: sofia

haha låter som du aldrig läst en sådan skylt innan, du kanske e för smart för så lätta grejjer hmm

2009-12-28 @ 06:44:05
URL: http://snhmusic.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud så härligt de såg ut med snön på taket! konstigt att de håller ändå =)

Rätt av dig att påpeka de där med musten! du har helt rätt de står juh 2 köp!! å de tolkar jag som att du skulle kunna köpa hur många du vill bara de att du får köpa 2 gånger!! gooooooooooo TH!

2009-12-28 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0