091222

Nu har jag stressat runt hela dagen, först på stan för att inhandla alla julklappar vilket jag hann med på ca 2 timmar. Sen åkte jag och lämnade av några julklappar till sånna som jag inte hinner träffa innan jul och sen hem och slå in allt vilket var krångligare än ever. Massa stora paket, jag visar bilder på det imorrn när granen är klar. Baka pepparkakor hann jag med men sen kom Mamma, Tommy och Mormor på glöggfika och sen hoppade Jenny förbi men nu, NU så får jag och Asta ligga i soffan och ta igen oss och äta lite wookad kyckling. 

Det bästa som finns när man ska slappa lite är Moby. Underbar musik som jag blir lugn som en filbunke (?) utav. Gillar ni Moby?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0