091218

Visst är det skönt med människor som har lite självdistans, jag älskar verkligen sånna människor. Att bjuda på sig själv är väl inte så hemskt, eller? Tänkte visa att bra exempel på hur man är när man har självdistans...



Hur som helst lovade jag att inte visa denna bilden på mormor för någon så INGEN skvallrar, OK?!...men den e ju bara fööör skön:)

För övrigt var jag och inhandlade 3 ton frukt på ICA förut idag för att fruktbomba mitt kassa imunförsvar ytterligare och då hittade jag en väldigt märklig sak i fruktdisken. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, någonstans måste man dra gränse för människans inovation...har den passerats här?



Seriöst?! Äpplen med bortskrapat rött piggment för att få ett mönster och text? VEM kommer på sånt?



XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

DET DÄR ÄR INTE MIN MAMNA!!!!!!!!!!!!

2009-12-19 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0