091216

Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma...

Jag älskar verkligen vinter och snö men baksidan är att jag har världens kassaste imunförsvar tror jag. Jag har varit småsjuk i över en vecka och nu åkte jag på bihåleinflamation, jättekul men va fan, de e snart jul så jag får väl vila då helt enkelt men det hade varit trevligt att vara frisk så man kunde njuta av snön ute.

Idag var det sista valet i Bonde söker fru (ja, jag älskar det programet) guuuud va söta dom e, ser verkligen fram emot veckan nu när dom ska köra både torsdag och fredag också. Men sen får man ju vänta ett helt år till nästa gång, suck!

Nu ska jag häva i mig lite mer clementiner och C-vitamins bomba kroppen.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0