091207

God morgon!

Idag börjar en ny kurs i skolan, äntligen ekonomi igen! Egentligen borde jag ligga hemma för ett liv utan vila har hunnit ikapp mig och jag har varit obeskrivligt trött hela helgen och igår kväll fick jag feber vilket sitter i även idag. Men jag har ingen förkylning eller så än så till skolan får jag väl släpa mig ändå och jag vill inte missa första dagen på nya kursen heller. Känns som man missar massa viktig info till uppsatsen då och det vill jag verkligen INTE!

Försvinner febern tills i eftermiddag ska jag åka hem till Veronica och gå ut och gå med henne och deras lilla monster. Det lär komma bilder därifrån sen i så fall.

Nu blir det frukost här på bussen...



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0