-16 minus

Idag vaknar man upp till -16 grader strålande sol och fint vinterväder, kunde varit liiiiite mindre kallt men jag ska inte klaga, eller jo, jag vill ha mer snö, det måste bli lite till annars går det inte att åka skidor i skogen juh!

Idag blir det sista rycket med städning här hemma för imorgon och på onsdag ska jag göra ALL julhandling av mat och julklappar, önska mig lycka till för det kan behövas. Jag har hittills bara köpt en julklapp, det är Astas, är det konstigt? Jag tror det...men jag är inte riktigt säker...

Jag ska försöka lägga upp lite bilder senare från igår på våran julfest som för övrigt var en väldigt städad tillställning. Sådana saker som skandaler, fylleri och saker som går sönder var i princip helt frånvarande, jag är mäkta förvånad över detta, men men trevligt var det iallafall. Och givetvis menar jag då inte "iallafall" som om att det inte kan vara tervligt utan dedär sakerna utan "iallafall" mer som ett konstaterande:)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0