ut på stan

Usch! Jag har nästan inte sovit något inatt alls. Jag kommer garanterat somna på väg in till stan nu eller så lär jag göra det på nån parkbänk på skansen.

Jag och mamma ska åka och leka turister nu, besöka skansen men också PK huset och gallerian sen blir det nog lunch inne i stan med och sen hem och sola om solen fortfarande skiner då vill säga.

Jag ska hjälpa mamma att hitta den solsprayen jag har den är huuur bra som helst. Kommer från yves rocher och är kanon, man behöver ingen annan olja och man får hur djup och fin bränna som helst.


Kommentarer
Postat av: sofia

jaså o vem hitta den åt dig då?=)

2009-08-28 @ 17:13:25
URL: http://snhmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0