Tåg totto och träningskot

Yrvaken klockan 11 och då får man glatt hoppa upp och göra sig i orning för att hämta Sanna och Henrik. Att åka ångtåg var väl inte direkt vad jag hade tänkt spendera min sista lediga dag innan skolan med men det var ju riktigt trevligt. jag var väl kanske den enda som njöt av vår lunch på kurorten för dom andra två var sjukt bakfulla hehe:)



Det är riktigt jobbigt jobbigt att det är sista dagen innan skolan börjar. Fan, jag kommer inte ihåg hur man gör när man pluggar det är längesen nu ju! Men det löser sig säkert när jag väl är där.

Efter tåget åkte jag och maria till hästen och kollade till den, jag klantade mig som vanligt och sprang rakt in i ett elstängsel. Jävligt dumt gjort men en av hästarna som var ny jagade mig för att jag hade äpple i handen o ja...då blev det så.

Ska köpa ett nytt träningskort imorrn men jag har inte riktigt bestämt var jag ska träna riktigt. Funderar på att gå tillbaka till hälsostudion men jag vet inte, får fundera lite till och kolla runt när jag kommer hem imorrn.
Nu ska jag i alla fall sova innan jag somnar i soffan.

Kommentarer
Postat av: Lisette

2009-08-31 @ 10:53:36
Postat av: Lisette

Heeeej sötis!!! Nu har jag läst igenom hela bloggen :D mischa jobbar dag så är ensam hemma en stund. Jag hade också tänkt börja träna nu men jag tror nog att jag håller mig fast till friskis, har inte bestämt än dock vilket typ av kort jag ska köpa. puss och blogga på

2009-08-31 @ 10:56:16
Postat av: Elin Drackner

Klart som tusan att det blir Sirius :) hehe

2009-08-31 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0