skön dag!

Idag var det näst sista "vanliga" dagen ute på slottet. (för er som inte vet det jobbar jag på läckö slott)
Nästan alla guider är borta och man märker verkligen att folket börjar ledsna på varandra för minsta lilla grej och alla blir irriterade meeeen snart e de över och så kanske vi saknar varandra igen till nästa år. Antar att det blir lite såhär när man jobbar och umgås så tätt ihop i flera månader. Tur att alla är så söta och snälla annars hade det aldrig funkat:)

Efter jobbet gick jag Vickan och sanna ut o käkade på Rhodos, sköönt med mat och efter det gick vi till parken för att möta dom andra som satt där med en bag in box. Melody club spelade i parken ikväll så de var filtmys på hög nivå med ett glas rött.

 

På vägen hem stannade jag till hemma hos Maria och hälsade på lite för att bestämma lunchen för imorrn. Ska försöka sova nu men det blir ganska svårt för dom ***** grannarna har fest igen o jävla dansband jag blir snart galen... får se om det går att somna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmm, det är allt tur att vi är så söta och snälla allihop! Annars hade jag buntat ihop dig och Vickan och satt er i en skrubb nånstans för länge sen.

2009-08-25 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0