Skansen!

Efter en mycket tidig kväll och en lång sovmorgon så tänkte jag i alla fall försöka lägga upp lite bilder från turistdagen igår på skansen.

Varför blir man helt tårögd när man får se söta djur? Det är ju bara pinsamt:)


Kan man seriöst vara sötare? Jo det går för vi hittade mer urgulliga små djur!



Surikater som sitter och solar/spanar. Huuur söta är inte dom då?



Denhär apan kanske inte direkt kan klassas som söt men den var väldigt närgången.
Den satte sig mitt framför mig och började käka morot och sen tog den ett språng iväg och landade nästan rakt i huvudet på mig.

Efter att ha knallat omkring på Skansen en hel dag bestämmer mamma att vi ska gå tillbaka in till stan också, usch mina fötter, men idag ska jag inhandla ett par sköna skor man kan gå ordentligt i.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag måste ha en ny datorväska, jag ska ha en rosa tror jag:) Skor som sagt och typ 100 par nya byxor och någon söt höstjacka så det kanske blir uppdatering på det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0