runt på stan och cosmopol

Jättelång dag!!!

Jag fick masa mig upp ur sängen typ 3 timmar innan normal tid för att åka in till stan för att möta upp Maaary som kom med tåget från Lich. Vi gick en sväng på stan och shoppade. Blev inte mycket köpt för min del förutom en riktigt ful väska från friis & Co som jag ska ha som datorväska. Egentligen är den väl inte jätteful men det känns som om jag ska gå och bowla när jag bär på den, men va fan jag vänjer mig väl. Ingen större risk att någon snor den för mig i alla fall. Vi lunchade på Utecompagniet, en riktigt nice sallad med färskpotatis och lax, mums:) Maria döremot kångkade på en massa påsar med typ bara skor!

maria mummsar på svingod sallad på utecompagniet

Sen blev det hem en sväng och sova och pimpa lite innan vi åkte tillbaka in till stan igen för att käka middag med Daniel och hans kompis Andreas på Cosmopol. Snuskigt god hummer kalasade jag på:) En sväng med black jack hann jag med också och bra var väl det för det betalade hela kvällen och en 50 lapp plus när allt va betalt o klart, perfa perfa.

daniel som är så snäll o väntar på att våran tunnelbana ska komma

Nu är det sängen som gäller här för imorrn har vi mycket att göra...igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0