Lite efter...

Efter att ha protesterat högljut i flera år om att börja blogga har jag (äntligen) insett att det kanske kan vara bra att börja en gång för alla så allihop, here it goes!

Hela världen verkar ju blogga om allt möjligt och eftersom alla verkar blogga om mode så ska jag nog hålla mig borta ifrån detta, i alla fall försöka vilket jag säkert INTE kommer att lyckas med så näääee, jag lovar nog inte det. Men vad jag kan lova är att jag absolut kommer ha med en massa saker jag ser, hör och upplever under tiden jag kommer plugga nu och naturligtvis allt skvaller jag springer på.

ENJOY!

/thessan K

Kommentarer
Postat av: Peter

Spännande det kommer att bli :)

2009-08-24 @ 11:59:13
Postat av: Linda

Jag ser fram emot att läsa om allt skvaller ^^!!

2009-08-25 @ 12:55:49
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0